*рекламний пост оплачений совістю*
Вибирати між меншим та більшим злом – так само як вибирати між двома гімнами за їх консистенціями. Одне твердіше, інше таке поносне. Щоб не обрав – наїшся гімна задарма.
Відповідно мій вибір – проти всіх!!!
Народ, голосувати потрібно ЗА а не ПРОТИ. Скільки можна?
- Голосуй проти Симоненка за Кучму, бо інакше буде комунізм
- Голосуй проти Януковича за Ющенка, бо буде багато бандюків
- Голосуй проти Януковича за Тимошенко, бо буде знов багато бандюків
в своїх голосуваннях, при таких розкладах, якщо не підтримував кандидати, коли це не була людина, яка на мою думку заслуговує стати керівником держави, я голосував проти свіх (хіба за Юща проголосував, бо дурний був). Таким чином виражаючи свій протест проти двох кандидатур.
Мене вже замучили ваші панічні страхи перед бандитами, тюрмами, поверненням до комунізму і т.д. Комунізм? ЧУДЕСНО! Бандити при владі? ШИКАРНО! Я за! Сотні тисяч в тюрмах? Супер! За незалежність треба платити, інакше не ціниш. Українці ніколи не вміли дружити ЗА щось, вічно дружили ПРОТИ чогось. Тому хай приходить та велика жопа, і хай Україна, в тому вигляді як вона є нахер завалиться. Тому, що вибудуваний мутант викидень з недорозвинутим почуттям власної гідності не має права на існування. А найгірше, що вас тримають за тупе бидло. І голосуючи за будь-якого кандидата ви погоджуєтесь на те, що ви тупе бидло. (Нічого особистого, ви самі так вирішили). Швидше завалиться, швидше щось нове побудують, в такій патовій ситуації іншого варіанту нема. Мені сумно, коли людина пробує знайти аргументи, щоб проголосувати за одного з кандидатів.
Треба хворому на всю голову бути, щоб говорити, ну от тимошенко злодійка (хіба сліпий, або її зять того не може сказати), але я буду за неї, тому, що зек прийде. Або вітьок прийде і буде триндец країні, але треба за нього, бо інакше злодійка прийде до влади. Народ, голосуйте ЗА – не підтримуючи жодного кандидата!
П.С.
Так, я знаю, що голос проти всіх – це по 0.5 кожному, а відповідно підтримка Януковича. Пофік. Оскільки різниці нема – то мені не шкода, хай подавляться.
лютого 1, 2010 at 09:22
Ню-ню, бачу підлітковий максималізм (читай – дурь) з голови ще не вийшов… Немає у світі ідеально чорного чи білого – відповідно, не дочекаєшся ти свого “президента на білому коні”, всього такого доброго і який все файно зробить. Не будь наївним!
Бач, як тепер модно стало казати: “голосував тоді за Юща, бо дурним був”.. Ще раз і по буквам: н-е б-у-д-ь н-а-ї-в-н-и-м! Проголосував би ти тоді за Яника, то зараз взагалі нікого не обирав би!
В першому турі проголосувати проти всіх, якщо так серце і розум підказує, це нормальний вибір. Бо всі вони “ге”, а так хоч примарний але шанс, що “проти” набереться 50% і всі підуть геть. Проте у другому турі не ховай голову у пісок, не будь страусом, а піди і проголосуй так, щоб хоч через 5 років мати знову вибір, щоб навіть через 5 років прокинутись в державі “Україна”, а не в малоросійському окрузі..
І на останок: голос проти всіх зараз це підтримка страшного принципу “моя хата скраю”. Ще не “наївся” тим? Запам”ятай: якби ти не намагався втікти від вибору – ти всерівно відповідальний за будь-який результат. Так, відповідальний! Бо свого часу не зробив жодного вибору, а значить миришся зі всім.
лютого 1, 2010 at 11:11
Не знаю чи на жаль чи на щастя, але в історії НЕМАЄ умовного способу.
Це сприймати як заклик голосувати за Януковича? тому, що при таких розкладах, він і вся його донецька банда як ніхто зацікавлений в тому, щоб російський капітал не приходив на Україну.
Між двома злами не обирають жодне, між двома добрами обирають обидва. Жоден з кандидатів не відповідає моїм критеріям, а це значить, що “Краще голодати ніж їсти що попало, і краще бути самотнім ніж поруч з ким небудь.”. Тому мій заклик голосувати проти всіх говорить про те, що ці два політики не мають права бути при владі, і мені без різниці, чи мені наступлять на яйця кирзовим чоботом чи шпилькою від Луї Вітон. Наступні 5 років для України – буде жопа при будь якому президентові. Тому хватить бути бидлом і іти голосувати за тимошенко тільки тому, що коса, і тільки тому, що янукович не подобається. Я маю совість, і мені вистачає почуття власної гідності, щоб не підтримувати жодного кандидата. Якщо ж ви не перебороли свої дитячі страхи – то це виключно ваші особисті проблеми.
лютого 1, 2010 at 11:36
Не заклик. Бо ні той і не та не зацікавлені у приході російського капіталу. Тут вони заодно, якщо можна так сказати..
Кажу ще раз – полишай садо-мазо фантазії про чоботи і шпильки та романтичне лайно про ідеального президента. Проясню ситуацію – Юлька амбітна с… самолюбка, але її можна приструнити. А Яник – та це повний п….. То ж, будь-ласка, вибери з цих двох лайн те, що менше смердить. Або, на твій манер, вибери добро меншого смердіння.
лютого 1, 2010 at 11:40
Ага, ми бачили, як Ющ успішно пристпунив ту самолюбку )))))))))))) Успіху!
Вибачте, але я краще поголодаю, ніж буду жерти лайно! Якщо вам подобається – смачного!
лютого 1, 2010 at 11:57
>Так, я знаю, що голос проти всіх – це по 0.5 кожному, а відповідно підтримка Януковича. Пофік. Оскільки різниці нема – то мені не шкода, хай подавляться.
Ну і в чому тоді суть твого заклику? Ми же всі бидло в любому випадку…
лютого 1, 2010 at 12:01
Ого! То вже і Ющ майже молодець? Це прогрес у поглядах чи ще з 2004 таки не “бо дурний був”?
Ну що за порівняння? Ніхто не зможе голодати, ти це розумієш? Ми всі будемо в гімні – меншому чи більшому. І це зовсім не тому, що ти чи я чи ще хтось такий тупий і бидло. Не спіши називати когось так, бо ми всі в одній упряжці. І тебе абсолютно не рятує твій НЕвибір чи самоусунення. Чи ти вважаєш, що голосуючи “проти всіх” зникнеш з цієї пісочниці?? Та ж ні! Якщо настане момент їсти лайно – то ми всі його їсти будемо. І ти не зможеш сказати – я не їстиму, бо я за них не голосував.
лютого 1, 2010 at 12:02
Не передьоргуй. Якщо ти проти всіх, то ти не віддаєш голос за когось, ти повідомляєш, що ви два кандидата – мудаки.
лютого 1, 2010 at 12:10
Ющ – Ющем, Юльця і Вітьок – окрема пісня. Давайте складати мухи окремо від катлет.
лютого 1, 2010 at 12:26
Я, якраз, буду наколювати з чистою совістю.
Правда, не хотілось би, щоб до такого докотилось (але це інша історія і лише тому, що я по природі пацифіст).
А все тому, що хто який робить вибір – той за такий і відповідає. Проголосую я за Юльку – ото за неї відповідати і буду. І моральне право її посадити на палю, в разі чого, теж буду мати.
А ти готовий відповідати і за Юльку і за Яника, хто б з них не став президентом? І не віднєкуйся, сам же сказав: “голос проти всіх – це по 0.5 кожному”.
Знаєш, якби ти написав, що проголосуєш за Яника, то я б навіть коментарі не залишав. Я б не вважав тебе хворим чи типу того, ні. Але то був би вибір! А оце “я не голосуватиму, бо то не мої кандидати” і “моя хата скраю”. Невже не розумієш, що від результату виборів ніде не дінешся?
лютого 1, 2010 at 14:21
Від результату виборів ніде не дінешся, і той результат у вигляді мажора на мерседесі, якого ти ніколи не бачив, тебе обов’язково переїде на червоне світло.
Тому твій громадський обов’язок – прийти на дільницю і своїм хрестиком підтвердити свою згоду на право купи невідомих тобі людей красти, вбивати і зваблювати птахів. Підтвердити, в першу чергу, для самого себе, щоб потім в тебе п’ять років не виникало протесту проти того, що вони з твоїм життям вироблятимуть.
Пішли вони в девнуль. З якого перепугу взагалі так склалося, що ми повинні нести за них відповідальність, @#$ ?!! Що то за каста перенедоторканих, що за них несу відповідальність я, а не вони самі?
І ще до сказу доводять тюльки зі своїм “якщо ти голосуватимеш проти всіх, то прийде Яник! Голосуй за Багіню!”. Ви що, тупі? Сказано ж було, проти _всіх_ !
А свою маленьку надію на диво краще я витрачу не на “веснаприйде”, а на сподівання, що мій голос “проти всіх” почують.
лютого 2, 2010 at 14:52
хіба так важко зробити власний вибір і не навязувати іншим свої переконання.
сказано же ПРОТИ ВСІХ – НЕ ПІДТРИМУЮ НІ ОДНОГО КАНДИДАТА.
для чого розводити “бабскій базар” … чи це принцип життя який не допускає можливості не “срати” в “коментах”.
лютого 7, 2010 at 20:13
От і все – маємо, те що маємо – скоро будемо вчити поета Чехова і поетесу Ахметову.
лютого 7, 2010 at 23:20
Так, я знаю, що голос проти всіх – це по 0.5 кожному, а відповідно підтримка Януковича. Пофік. Оскільки різниці нема – то мені не шкода, хай подавляться.
хто сказав, шо проти всіх- то по 0.5 кожному?
Проти всіх – то проти всіх. точніше Не Підтримую Жодного.
Яник полюбому довго при владі не буде, тому хай собі. от Юлька- то реально небезпечна кубіта.
я вже казав- недолік наших виборів в тому, що през обирається мінімальною перевагою, а не підтримкою мінімум 70-ти% виборців.
як кажуть мазури – мацє цо хцецє)
лютого 7, 2010 at 23:31
ото почитав дописи містера сайко… гарний нік. промовистий…
“виберу Юлю і потім матиму право посадити її на палю”- логіка як в канарейки. ти вже припускаєш шо її можна садити на палю, але все ж обираєш…
леон- говори за себе. я не бидло. якраз бидло віритть, шо голос проти всіх- то підтримка яника.
і ті тупі заклики голосувати за тих, за кого не варто голосувати- теж для бидла спрямовані. якби люди мислили і голосували проти тих двох- реально можна було б піднімати питання про переголосування, але вже без нинішніх “фіналістів”. а так- мясо голосує за мясорубку…
лютого 8, 2010 at 11:26
молодці – доголосувалися
матимете рускій якзік і українофобів у владі
лютого 10, 2010 at 01:57
Дуже виразні гімноепітети!
лютого 10, 2010 at 01:58
ПС: дурацькі в тебе смайли.
лютого 10, 2010 at 09:54
2Руель
ви отримали попередження за флуд і офтоп!